WikiLeaks backers say Zimbabwe websites shut down

Cyber activists say they have brought down Zimbabwean government websites after the president's wife sued a newspaper for publishing a WikiLeaks cable linking her with illicit diamond trading.


President Robert Mugabe's wife Grace is suing a private newspaper for $15 million for publishing details from US cables on WikiLeaks saying she gained "tremendous profits" from illicit diamonds. (Reuters)


פרסום ראשון: 12.30.10, 22:16